HUGO BOSS wprowadza nowe afrodyzjakowe odmiany zapachów THE SCENT
BOSS Parfums przedstawia kolejny rozdział w historii uwodzenia – nowa kampania i dwa nowe zapachy …
BOSS Parfums wprowadził swoją definicją uwodzenia w 2015 roku wprowadzeniem BOSS THE SCENT. W najprawdziwszej formie uwodzenie jest spotkaniem dwóch osób. Podróż, która rozpoczyna się od prostego aktu zbliżania się, to wpływ i intensywność zapachu wywołuje wzajemne przyciąganie. Kontynuując tę opowieść, nowa kampania BOSS Parfums ilustruje transcendentalną moc BOSS THE SCENT, przekraczając granice i rozpalając nasze najgłębsze pragnienie połączenia się w prawdziwym świecie.
NOWA KAMPANIA
Kampania jest prowadzona przez utalentowanych nowych ambasadorów zapachów aktora Jamiego Dornana i model Brigit Kos. W filmie Drake Doremus, para przejęła role mężczyzny i kobiety z BOSS, gdy doświadczają zwiększonej zmysłowości. Wywoływane przez zmysłową moc BOSS THE SCENT, zaczynają swoje spotkanie za maskami VR. Mimo tej bariery łączą się. Zmienia się chemia fizyczna między nimi. Ułatwiając przejście z jednego świata do drugiego, BOSS THE SCENT działa jako pomost między wirtualnym a rzeczywistym.
Gdy ich zmysły przeplatają się, zbliżają się, aż uświadomią sobie, że muszą oderwać się od rzeczywistości wirtualnej, aby połączyć się w prawdziwym świecie. W ramach nowego rozdziału wieloplatformowa kampania cyfrowa będzie wyzwaniem dla konsumentów, aby odłączyli się od swoich ekranów, aby ponownie połączyć się ze zmysłami. Aby stworzyć niezapomniane wrażenia, które łączą rzeczywistość wirtualną z rzeczywistością podczas ich własnych podróży.